Vol. 15 No. 02 (2020)

Articles

  • THE QUALITY OF TEACHER-MADE MULTIPLE-CHOICE TEST USED AS SUMMATIVE ASSESSMENT FOR ENGLISH SUBJECT

    Ni Putu Liana Santy, Ni Luh Putu Eka Sulistia Dewi, Anak Agung Gede Yudha Paramartha
    57-70
    DOI: https://doi.org/10.23887/prasi.v15i02.25560
  • LEXICONS OF TABUH RAH USED IN MENYALI VILLAGE

    I Made Adi Widarta Kusuma, I Gede Budasi, I Wayan Suarnajaya
    71-83
    DOI: https://doi.org/10.23887/prasi.v15i02.26906
  • ENGLISH TEACHERS’ PERCEPTIONS AND IMPLEMENTATION OF PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE IN TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS

    Ni Made Sukreni Virgianti, I G A Lokita Purnamika Utami, Kadek Sintya Dewi
    84-97
    DOI: https://doi.org/10.23887/prasi.v15i02.28161
  • IMPLEMENTASI PEMBELAJARAN ONLINE BERBASIS EDMODO DALAM SITUASI PANDEMIK COVID-19 UNTUK MATERI KEPENDIDIKAN PADA PRODI PENDIDIKAN SENI PERTUNJUKAN

    Ujang Pratama, Galuh Destari Kumala Dewi
    98-109
    DOI: https://doi.org/10.23887/prasi.v15i02.29758
  • PENILAIAN DIRI DALAM KETERAMPILAN BERBICARA BAHASA JERMAN SEBAGAI WUJUD PENILAIAN DALAM PENDIDIKAN ABAD 21

    Winarti Winarti, Rosyidah Rosyidah
    110-124
    DOI: https://doi.org/10.23887/prasi.v15i02.29844